Garrapatos Assault Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Garrapatos Assault Team
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 HALO REACH

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
FoxDie

FoxDie


Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 16/04/2010
Edad : 38
Localización : Moon

HALO REACH Empty
MensajeTema: HALO REACH   HALO REACH I_icon_minitimeMar Nov 16, 2010 8:59 pm

sabia que algun dia tard o d'hora trobaria una cosa aixi.

Aquest video va dedicat a en Faster i en Draug, segur que provoco un consell de guerra...

Volver arriba Ir abajo
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

HALO REACH Empty
MensajeTema: Re: HALO REACH   HALO REACH I_icon_minitimeMar Nov 16, 2010 9:31 pm

pues casi que vaig quedar aixi, pero una cosa va ser pitjor per mi, el Call of duty Black Ops, aquest si que estava esperantlo, i la veritat es tan bo com diuen, ames ya mel he passat en veterano XD
Volver arriba Ir abajo
FoxDie

FoxDie


Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 16/04/2010
Edad : 38
Localización : Moon

HALO REACH Empty
MensajeTema: Re: HALO REACH   HALO REACH I_icon_minitimeMiér Nov 17, 2010 8:04 pm

Diosss, que vas fotre, els vas estrenar i tel vas pasar en veterano?
Fua vaya killer...
Volver arriba Ir abajo
Faster

Faster


Mensajes : 209
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 44
Localización : Westpoint

HALO REACH Empty
MensajeTema: Re: HALO REACH   HALO REACH I_icon_minitimeMiér Nov 17, 2010 11:20 pm

Doncs jo no em sento identificat, és més, no me l'he pillat encara, esperaré a que costi 20 euros a Anglaterra i llavors me'l pillaré, no estic tant boig com per gastarme 70 pepinos en cap videojoc, així que fins d'aqui uns mesos dubto que el tingui... ja veus quin mono que tinc de Halo , oi? L'edat ens ensenya a ser pacients... tingues molt presents aquestes paraules xDDD
Volver arriba Ir abajo
HAMMER

HAMMER


Mensajes : 220
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 38
Localización : Ottawa

HALO REACH Empty
MensajeTema: Re: HALO REACH   HALO REACH I_icon_minitimeJue Nov 18, 2010 10:50 am

Faster escribió:
[...] L'edat ens ensenya a ser pacients... tingues molt presents aquestes paraules xDDD

tinent metge d'assalt tirador de primera línia SÈNIOR amb gesta Glock 18 desbloquejada DIXIT. XDDDDD

Doncs jo tiro més per prioritats. El Call of Duty Black... pot esperar. Segurament estaré més impacient per la versió modern warfare 3 (si es que s'arriba a fer mai, que desconec). A banda, he trobat un joc que m'ha viciat més, l'Assassins Creed II (també comprat quan estava a 30 napus) a veure què tal és aquesta nova entrega de la hermandad...

Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





HALO REACH Empty
MensajeTema: Re: HALO REACH   HALO REACH I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
HALO REACH
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Garrapatos Assault Team :: Off Topic :: Mundo Friki-
Cambiar a: