Garrapatos Assault Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Garrapatos Assault Team
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Los Snipers

Ir abajo 
5 participantes
AutorMensaje
Capigeo

Capigeo


Mensajes : 14
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 31
Localización : sant pere de torelló

Los Snipers Empty
MensajeTema: Los Snipers   Los Snipers I_icon_minitimeLun Mayo 17, 2010 1:34 pm

Quan algu te un sniper que te que fer per registrar com a tirador selecte? i com a replica secondaria quina em recomandariau?




Gracies
Volver arriba Ir abajo
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

Los Snipers Empty
MensajeTema: Re: Los Snipers   Los Snipers I_icon_minitimeLun Mayo 17, 2010 2:57 pm

nomes ha de avisar de que porta un sniper i controlar moltisim les deistancies de seguretat. com a replica secundaria algu que tiri a rafaga i preferiblement electric, i que sigui petit, pero millor que no sigui una pistola, en el cas de sniper les pistoles son terciaries, potser una UMP, una MP5, jo tiraria mes com un subfusell, fins i tot una m4 Stubby
Volver arriba Ir abajo
Morgan

Morgan


Mensajes : 26
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 40
Localización : Detrás de Casa Tarradellas

Los Snipers Empty
MensajeTema: Re: Los Snipers   Los Snipers I_icon_minitimeMar Mayo 18, 2010 4:14 pm

Com ha dit aquí el capità, els Snipers han de tindre molt clar en tot moment la potencia en que disparen les seves marcadores i cantar a distancia minima, que per sniper crec que son entre 10 - 20 metres i si m'equivoco ja em corretgiràn, i com a arma secundaria estic d'acord amb un subfusell de ràfaga, jo per gustos triaría un MP5 o per l'estil, un M4 de juguina no la portaria xDD
Volver arriba Ir abajo
Faster

Faster


Mensajes : 209
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 44
Localización : Westpoint

Los Snipers Empty
MensajeTema: Re: Los Snipers   Los Snipers I_icon_minitimeMar Mayo 18, 2010 7:49 pm

La distància de seguretat per Sniper es de 20 metres, 10 metres si és un Suport (M249 SAW etc), i 5 metres per fusell.
Volver arriba Ir abajo
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

Los Snipers Empty
MensajeTema: Re: Los Snipers   Los Snipers I_icon_minitimeMar Mayo 18, 2010 9:51 pm

sip les distancies estan be, pero tot depen de la potencia de la marcadora
Volver arriba Ir abajo
Von Germinal

Von Germinal


Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 23/04/2010
Edad : 44
Localización : En el campo de batalla

Los Snipers Empty
MensajeTema: Re: Los Snipers   Los Snipers I_icon_minitimeMar Mayo 18, 2010 10:20 pm

Com diu el capi...

fins a 350 fps - 5 metres
351 fins 400 - 10 metres
401 fins 450 - 20 metres
451 fins 550 - 30 metres

Peró les marcadores format pistola màxim 330 Fps (millor 310, més el marge de 20 fps per diferencies de Cronos)
Marcadores format assalt màxim 350 Fps (millor 330, més el marge de 20 fps per diferencies de Cronos)
Marcadores format Suport màxim 400 Fps (millor 380, més el marge de 20 fps per diferencies de Cronos)
Marcadores format Sniper càrrega automàtica màxim 450 Fps (millor 430, més el marge de 20 fps per diferencies de Cronos)
Marcadores format Sniper càrrega manual màxim 550 Fps (millor 530, més el marge de 20 fps per diferencies de Cronos)
Volver arriba Ir abajo
http://femt.foroactivo.com
Contenido patrocinado





Los Snipers Empty
MensajeTema: Re: Los Snipers   Los Snipers I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Los Snipers
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Garrapatos Assault Team :: General-
Cambiar a: