Garrapatos Assault Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Garrapatos Assault Team
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Presentació

Ir abajo 
+2
Faster
Fènix85
6 participantes
AutorMensaje
Fènix85

Fènix85


Mensajes : 3
Fecha de inscripción : 03/09/2010
Edad : 38
Localización : Santvi

Presentació Empty
MensajeTema: Presentació   Presentació I_icon_minitimeVie Sep 03, 2010 2:33 pm

Hola que tal? Jo em dic Andreu sóc de Sant Vicenç de Torelló.
He sentit que feu partides de tant en quan i em molaria poder venir algun dia si poguès ser.
Jo sóc bastant novato en el tema de les batalles per això m'agradaria venir i veure com va, les normes etc. D'armes d'Arisoft ja en tinc varies jejeje.
Bueno espero alguna resposta.
Salut! i Airsoft!!!
Volver arriba Ir abajo
Faster

Faster


Mensajes : 209
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 44
Localización : Westpoint

Presentació Empty
MensajeTema: Re: Presentació   Presentació I_icon_minitimeSáb Sep 04, 2010 1:25 am

Hola Andreu!! Un plaer conèixer més gent aficionada a l'airsoft xD Ara com ara el tema partides ha estat parat per les vacances, pero suposo que de cara al septembre tornarem a reenganxar-nos al servei... No puc pas deixar que el Capità segueixi criant panxa... El més important per venir a jugar és que tinguis les rèpliques que tirin a les velocitats estàndards sense anar passades de FPS, un bon calçat i ulleres de protecció. A partir d'aquí tot el demés ja son accesoris per anar més fashion xD Seguirem en contacte!! Si tens ganes de llegir, baixa't la normativa

http://www.airsoft.cat/normativa.html
Volver arriba Ir abajo
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

Presentació Empty
MensajeTema: Re: Presentació   Presentació I_icon_minitimeSáb Sep 04, 2010 9:33 am

benvingut a casa nostre Smile soposo que ara despres de les vacances tornarem mica en mica a enchufarnos a alguna partida que em sembla que si que estic criant panxa. Nomes un apunt, no vull ser quisquillos pero millor que no anomenis les marcadores com a armes, que no ho son, son marcadores o repliques , acostumati que als foros hi pot entrar a llegir molta gent i es poden pensar cualsevol altre cosa.
Volver arriba Ir abajo
Capigeo

Capigeo


Mensajes : 14
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 31
Localización : sant pere de torelló

Presentació Empty
MensajeTema: Re: Presentació   Presentació I_icon_minitimeSáb Sep 04, 2010 5:45 pm

ola andreu venvingut al grup
Volver arriba Ir abajo
HAMMER

HAMMER


Mensajes : 220
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 38
Localización : Ottawa

Presentació Empty
MensajeTema: Re: Presentació   Presentació I_icon_minitimeLun Sep 06, 2010 7:17 pm

Benvingut al grup!

Esperem conèixe't ben aviat!
Volver arriba Ir abajo
Von Germinal

Von Germinal


Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 23/04/2010
Edad : 44
Localización : En el campo de batalla

Presentació Empty
MensajeTema: Re: Presentació   Presentació I_icon_minitimeLun Sep 06, 2010 10:55 pm

DRAUG escribió:
benvingut a casa nostre Smile soposo que ara despres de les vacances tornarem mica en mica a enchufarnos a alguna partida que em sembla que si que estic criant panxa. Nomes un apunt, no vull ser quisquillos pero millor que no anomenis les marcadores com a armes, que no ho son, son marcadores o repliques , acostumati que als foros hi pot entrar a llegir molta gent i es poden pensar cualsevol altre cosa.

només com marcadores (Normativa FCA i FEA)
Volver arriba Ir abajo
http://femt.foroactivo.com
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

Presentació Empty
MensajeTema: Re: Presentació   Presentació I_icon_minitimeMar Sep 07, 2010 9:00 pm

Germi ya se que soy FEA pero no fa falta dirho tant XD
Volver arriba Ir abajo
Fènix85

Fènix85


Mensajes : 3
Fecha de inscripción : 03/09/2010
Edad : 38
Localización : Santvi

Presentació Empty
MensajeTema: Re: Presentació   Presentació I_icon_minitimeMiér Sep 08, 2010 10:24 pm

Ok Uppss.. Embarassed
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació Empty
MensajeTema: Re: Presentació   Presentació I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Presentació
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Garrapatos Assault Team :: Presentaciones-
Cambiar a: