Garrapatos Assault Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Garrapatos Assault Team
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 difarencies

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
Capigeo

Capigeo


Mensajes : 14
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 31
Localización : sant pere de torelló

difarencies Empty
MensajeTema: difarencies   difarencies I_icon_minitimeJue Sep 16, 2010 12:44 am

Hi a alguna difarencia important entre les replicas de plastic i les de full metal ( apart de el pes i els diners que costen)?

maconsallariau comprarna una de plastic?
Volver arriba Ir abajo
HAMMER

HAMMER


Mensajes : 220
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 38
Localización : Ottawa

difarencies Empty
MensajeTema: Re: difarencies   difarencies I_icon_minitimeMar Sep 21, 2010 7:11 pm

Bones!

La meva experiència fins a dia d'avui ha estat amb una de plàstic de qualitat: una CA Sportline. No tinc res a dir en contra i puc afegir a més que per començar és la millor opció, ja que no l'has d'obrir per rebaixar de potència i a més solen tirar molt bé. També tinc bastant clar que un cop fet aquest pas, el següent serà pillar una full metal, però també de qualitat... una Classic Army p.e.

No sé si t'ha servit d'algo, però només et puc dir que jo estic molt content de la compra de la M4 Sportline de CA.

A més les de plàstic poden tenir l'avantatge de que si et paren les autoritats sempre seria més fàcil alegar que és una joguina que no pas una full metal...
Volver arriba Ir abajo
Capigeo

Capigeo


Mensajes : 14
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 31
Localización : sant pere de torelló

difarencies Empty
MensajeTema: Re: difarencies   difarencies I_icon_minitimeMiér Sep 22, 2010 9:48 am

la k em volia comprar es una Marui M15
Volver arriba Ir abajo
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

difarencies Empty
MensajeTema: Re: difarencies   difarencies I_icon_minitimeVie Sep 24, 2010 7:51 am

Marui es una de les millors marques, no tira massa fort, pero les boles es mantenen durant molta distancia, la precisio es molt bona, nomes una cosa, hauras de vigilar ja que el cos es de plastic, jo he vist gent amb repliques marui, que per fer molt el cafre, les han de apadeçar amb brides i cinta aillan, pero aixo et pot passar amb cualsevol replica de plastic, marui pot tenir millors plastics que les xines, pero en el fons es plastic. Les de metall no s'en escapen: classic army, Ics , els difunts Star ,... , tenen millors metalls que les xines, que el metall que fan servir les marques Xines es bastant tou, i tambe es pot partir o esquerdar, pero en el fons es metall.
Volver arriba Ir abajo
Capigeo

Capigeo


Mensajes : 14
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 31
Localización : sant pere de torelló

difarencies Empty
MensajeTema: Re: difarencies   difarencies I_icon_minitimeLun Oct 04, 2010 11:04 am

magradaria saver si la casa dboys es china o no
Volver arriba Ir abajo
HAMMER

HAMMER


Mensajes : 220
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 38
Localización : Ottawa

difarencies Empty
MensajeTema: Re: difarencies   difarencies I_icon_minitimeLun Oct 04, 2010 12:46 pm



La casa Dboys és xinesa.
Volver arriba Ir abajo
Capigeo

Capigeo


Mensajes : 14
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 31
Localización : sant pere de torelló

difarencies Empty
MensajeTema: Re: difarencies   difarencies I_icon_minitimeJue Oct 07, 2010 1:50 pm

alguien save algo de la empresa Cybergun se k es francesa pro algien save de la calidad del producto?
Volver arriba Ir abajo
HAMMER

HAMMER


Mensajes : 220
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 38
Localización : Ottawa

difarencies Empty
MensajeTema: Re: difarencies   difarencies I_icon_minitimeJue Oct 07, 2010 5:22 pm

A veure:

Hi ha moltes marques, procediré a fer un petit resum d'elles. Sé que sóc bastant novato encara i en aquest grup hi haurà gent que podrà ampliar i/o corregir i millorar les modestes aportacions que faci jo. De fet espero que ho facin perquè també en podré aprende jo!

"TOP" QUALITY:
Són de bona qualitat, el preu mínim de les marcadores no et baixarà de forma aproximada dels 300€,
SYSTEMA, MARUI, CLASSIC ARMY (proline), G&G, ICS, CELSIUS, ...

"MEDIUM" QUALITY:
Són generalment una bona opció de compra quan un comença (segons la meva humil experiència). No són massa cares i solen resultar bastant fiables... entorn dels 175-250€
CLASSIC ARMY (Sportline), G&G (combo series), ...

"XINORRO" QUALITY:
Qualitat xina, solen anar passades de potència i les has de remenar per dins... aprox 100-150€
Dboys, AGM, A&K, Cybergun, CYMA, GALAXY, JING GONG, SRC, ...

Apa, aqui deixo el guà, esperant que algú el reculli...
Volver arriba Ir abajo
Faster

Faster


Mensajes : 209
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 44
Localización : Westpoint

difarencies Empty
MensajeTema: Re: difarencies   difarencies I_icon_minitimeJue Oct 07, 2010 11:26 pm

Capigeo escribió:
alguien save algo de la empresa Cybergun se k es francesa pro algien save de la calidad del producto?


Diox.... quin mal d'ulls... "Patada al diccionario!!!!"
Evil or Very Mad
Volver arriba Ir abajo
Capigeo

Capigeo


Mensajes : 14
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 31
Localización : sant pere de torelló

difarencies Empty
MensajeTema: Re: difarencies   difarencies I_icon_minitimeVie Oct 08, 2010 1:36 am

Lo siento no soy nada bueno con la escritura Razz
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





difarencies Empty
MensajeTema: Re: difarencies   difarencies I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
difarencies
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Garrapatos Assault Team :: General-
Cambiar a: