Garrapatos Assault Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Garrapatos Assault Team

ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

Salut desde Vic

4 participantes
AutorMensaje
Khorne

Salut desde Vic Empty
MensajeTema: Salut desde Vic   Salut desde Vic I_icon_minitimeVie Abr 22, 2011 10:10 am

Bon dia gent em dic Eduard i soc un altre novato que gracies al colega foxdie mi va enganxar i ja em vaig comprar 2 repliques i unes ulleres lo just per cumensar, magraderia anar venint amb vusaltres ja qe el fox mu a pintat molbe jeje. Gracies gent i salut
Estem en contacte
draug

draug

Salut desde Vic Empty
MensajeTema: Re: Salut desde Vic   Salut desde Vic I_icon_minitimeVie Abr 22, 2011 1:00 pm

benvingut ! Jo soc el Carles, si tens algun dubte sobre algu no dubtis en dir-mo, que estem aqui per donar un cop de ma, ja aniras coneixent el grup. Very Happy
HAMMER

HAMMER

Salut desde Vic Empty
MensajeTema: Re: Salut desde Vic   Salut desde Vic I_icon_minitimeMiér Abr 27, 2011 1:31 pm

Benvingut!

Esperem coneixe't ben aviat. Per qualsevol dubte pots consultar-nos ho. També trobaràs molta informació als diversos "posts" de tècnica, etc.

Quan vinguis a jugar el primer dia, ja veuràs com això enganxa i tindràs ganes de saber moltes més coses...

Fins aviat!
Von Germinal

Von Germinal

Salut desde Vic Empty
MensajeTema: Re: Salut desde Vic   Salut desde Vic I_icon_minitimeMiér Abr 27, 2011 5:35 pm

Jo també et tinc que donar la benvinguda!!! Ja que el mando britanico/canadiense, es molt habitual!!! Razz
http://femt.foroactivo.com
Khorne

Salut desde Vic Empty
MensajeTema: Re: Salut desde Vic   Salut desde Vic I_icon_minitimeMar Mayo 10, 2011 9:05 am

Gracies gent! Aviam quan ens veiem al camp de batalla que ja en tinc ganes! jeje;)
Contenido patrocinado

Salut desde Vic Empty
MensajeTema: Re: Salut desde Vic   Salut desde Vic I_icon_minitime

Salut desde Vic
Página 1 de 1.