| Partida dimecres 12-10-11 Palafolls | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Khorne
Mensajes : 15 Fecha de inscripción : 22/04/2011 Edad : 35 Localización : Vich City
| Tema: Partida dimecres 12-10-11 Palafolls Dom Oct 09, 2011 5:10 pm | |
| Bonesss! En ajavi em va dir q postejes pq dimecres hi ha partida a Palafolls, qui hi vulgui anar que confirmi al face del palafolls airsoft! A cuidarsee | |
|
| |
HAMMER
Mensajes : 220 Fecha de inscripción : 15/04/2010 Edad : 39 Localización : Ottawa
| Tema: Re: Partida dimecres 12-10-11 Palafolls Mar Oct 11, 2011 2:15 pm | |
| Jo ho tinc ple.
A part: i si no tenim féisbuc?? XD | |
|
| |
draug
Mensajes : 328 Fecha de inscripción : 15/04/2010 Edad : 46 Localización : Lejos de Westpoint
| Tema: Re: Partida dimecres 12-10-11 Palafolls Mar Oct 11, 2011 10:21 pm | |
| moña ara que tens un movil nou amb feisbuc potser que et posis feisbuc XD, jo no puc no em deixen a c asa aquesta setmana, em toca anar a fer remiendos a casa dels meus pares. | |
|
| |
HAMMER
Mensajes : 220 Fecha de inscripción : 15/04/2010 Edad : 39 Localización : Ottawa
| Tema: Re: Partida dimecres 12-10-11 Palafolls Jue Oct 13, 2011 8:25 am | |
| Si que tinc un mòbil que és la polla, però em nego a fer-me féisbuc. És un puto pati de veïnes. Sé que és una eina de comunicació brutal i seria molt útil ben utilitzat, sobretot per empreses i institucions, però a nivell privat és una aberració. Això per no dir que totes les dades que penjes al "núvol" no les pots controlar de cap manera, tothom pot veure la teva vida, fotos, etc. (Això va una mica amb la foto d'avatar que porto jeje) I no diguem que la gent se'l fa per lligar, quina cosa més trista! La gràcia és tenir la persona davant teu i poder interactuar, no estar davant d'una puta pantalla veient fotos i posan-te calent... Què se n'ha fet del mític "Estudies o treballes dels pub's?" XDDD | |
|
| |
Von Germinal
Mensajes : 154 Fecha de inscripción : 23/04/2010 Edad : 45 Localización : En el campo de batalla
| Tema: Re: Partida dimecres 12-10-11 Palafolls Sáb Oct 15, 2011 12:46 am | |
| - HAMMER escribió:
- Si que tinc un mòbil que és la polla, però em nego a fer-me féisbuc. És un puto pati de veïnes. Sé que és una eina de comunicació brutal i seria molt útil ben utilitzat, sobretot per empreses i institucions, però a nivell privat és una aberració. Això per no dir que totes les dades que penjes al "núvol" no les pots controlar de cap manera, tothom pot veure la teva vida, fotos, etc. (Això va una mica amb la foto d'avatar que porto jeje) I no diguem que la gent se'l fa per lligar, quina cosa més trista! La gràcia és tenir la persona davant teu i poder interactuar, no estar davant d'una puta pantalla veient fotos i posan-te calent... Què se n'ha fet del mític "Estudies o treballes dels pub's?" XDDD
Penja el que tu vulguis i tingues el face com eina de comunicacio... | |
|
| |
HAMMER
| Tema: Re: Partida dimecres 12-10-11 Palafolls Sáb Oct 15, 2011 2:21 pm | |
| Si, ja ho sé, tot és el propòsit que li vulguis donar. Però: La majoria de la gent el fa servir de pati de veïnes, o sigui que hi haurà part de la informació que tu no podràs controlar, a part de que t'agreguen persones de quan anaves a "cole" i que quan les veus pel carrer ni et saluden.
Citant a Marvin de la peli de RED: Tot és un sistema de control, el satèl·lits, els telèfons mòbils, etc... També em sona algo dels tecnoadeptes de W40k que consideren la tecnologia com a heretgia no? Tu o en Draug m'ho sabreu dir... jeje
I què cullons, sempre m'ha agradat anar contra corrent... jeje | |
|
| |
draug
Mensajes : 328 Fecha de inscripción : 15/04/2010 Edad : 46 Localización : Lejos de Westpoint
| Tema: Re: Partida dimecres 12-10-11 Palafolls Vie Oct 21, 2011 9:01 pm | |
| la tecnologia no es heregia, simp'lemente es otra faceta del emperador de la humanidad encarnado como el dios maquina, XD | |
|
| |
HAMMER
| Tema: Re: Partida dimecres 12-10-11 Palafolls Mar Oct 25, 2011 1:42 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Partida dimecres 12-10-11 Palafolls | |
| |
|
| |
| Partida dimecres 12-10-11 Palafolls | |
|