Garrapatos Assault Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Garrapatos Assault Team
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Be water my friend

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
Faster

Faster


Mensajes : 209
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 44
Localización : Westpoint

Be water my friend Empty
MensajeTema: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeSáb Abr 24, 2010 4:13 pm

Joder, se ha desatado una guerra de videos de peludos heaviatas, tios que bailan, personajillos "behind the musgo" y bob esponjas rammsteinando... pero...

Relajémonos un poco.. veamos un par de videos de unas mozas japonesas de buen ver y que encima cantan bien.. ainnss... quien fuera japonés para poder tirarles los trastos xDD





quedaos con los peludos ochenteros que yo me quedo con ellas!!!!
Volver arriba Ir abajo
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeDom Abr 25, 2010 10:42 am

osti les cançons estan be, i les mosses estan de bon veure, com es diu el grup?

pero tinent jo pensaba que a tu t'anaba mes l'estil makinorro mira et posare un video que si escoltes la canço s'et enganxara mes que le del maleit sube sube, a mes les mosses japos que la canten estan de molt bon veure, i com a toc de humor per alla al mitg hi surt al equivalent al josmar japones XD




Es un videoclip que s'ha de veure com a minim fins a la meitat, i el putu estribillo infernal s'enganxa de mala manera, te un rollo mix entre dance dance revolution i Boney M que fa por XD
Volver arriba Ir abajo
Faster

Faster


Mensajes : 209
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 44
Localización : Westpoint

Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeDom Abr 25, 2010 3:39 pm

Capità.... si llegeixes el títol dels dos videos veuràs que el grup es diu StereoPony xDDD

I si, aquesta cançoneta teva es enganxosa, cabron xDd a veure si aconseguim que aquest post sigui la caixa de Pandora de vídeos musicals japos xDDDDDj

No hay cojones!!!
Volver arriba Ir abajo
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeLun Abr 26, 2010 12:07 am

no em retis, que la frase que has fet servir tambe la va utilitzar en guardiola, cuant el Laporta li va dir que faria fora a en Raihart i que necesitava un altre entrenador, en aquell moment li va demanar al guardiola de forma desenfadada i el guardiola li va contestar , a que no tens collons!! tots sabem el que el guardiola va fer el primer any de entrenador ... no fa falta dir res mes

apa te vols xurris aqui en tens XD

Volver arriba Ir abajo
Faster

Faster


Mensajes : 209
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 44
Localización : Westpoint

Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeLun Abr 26, 2010 12:26 am

Tio, una cançó un pèl monyes... que no tinc el dia per cançons monyes, a veure que us sembla aquesta.


Volver arriba Ir abajo
Trix
Admin
Trix


Mensajes : 34
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 36

Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeLun Abr 26, 2010 4:18 pm

Voleu veure trompetistes? Toma trompetistes!! Aaa omaa k ricos! jo tb em deixaria q em toquesin la trompeta aixi XDD

Volver arriba Ir abajo
https://garrapatos.foroactivo.com.es
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeLun Abr 26, 2010 8:47 pm

a veure, la xurri japo del video de la trix, esta be, pero la veritat em quedo amb les trompetistes del destination calabria, si toquen totes les trompetes aixis....ais...XD
Volver arriba Ir abajo
Trix
Admin
Trix


Mensajes : 34
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 36

Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeLun Abr 26, 2010 9:54 pm

Qui ha dit q jo em quedi amb la japo!? muajaja jo m'he fixat amb els trompetistes XD
Volver arriba Ir abajo
https://garrapatos.foroactivo.com.es
Faster

Faster


Mensajes : 209
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 44
Localización : Westpoint

Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeMar Abr 27, 2010 12:11 am

http://www.mcanime.net/foro/viewtopic.php?p=4074155#4074155

http://www.mcanime.net/foro/viewtopic.php?t=129154

http://www.mcanime.net/foro/viewtopic.php?t=36888

http://www.mcanime.net/foro/viewtopic.php?t=36046


sóc la peste.. a que si? xDDD


PD- Quina part no heu entès del concepte POST DE MUSICA JAPO!!!!???? Si, si, em dirigeixo a vosaltres, Hammer i Draug!!!
Volver arriba Ir abajo
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeMar Abr 27, 2010 6:09 am

ya saps que els post tenen vida propia i que mai pots controlar com acaben evolucionant, aquest esta derivant a musica de xurris o a on hi surten xurris, pero intentarem encaminarlo una mica, posare dues cançons que em molen desde fa temps, no se si son japos del tot pero com que surten en un anime us les colo i punt ala a cascarla XD



Volver arriba Ir abajo
HAMMER

HAMMER


Mensajes : 220
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 38
Localización : Ottawa

Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeMar Abr 27, 2010 9:42 am

Mea culpa... jo em vaig emocionar amb les xurris...

A part d'això, dir que cowboy Beebop és una sèries mooolt gran! i la banda sonora és genial! de les millors sèries d'anime que he vist. Els del club super 3 ja la podrien tornar a emetre i aculturitzar una mica la canalla que puja avui en dia, juntament amb els primers episodis de Bola de Drac.
Volver arriba Ir abajo
Trix
Admin
Trix


Mensajes : 34
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 36

Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeMar Abr 27, 2010 4:09 pm

La veritat que hi ha anime molt bo, pero sicerament, actualment es dificil trobar series q inovin a la TV, totes les series q valen la pena...emule rules i subtitulat...jo vaig aburrir el manga i anime fa molt d temps pq nomes feien el mateix i encara ara, em costa veure coses. Aixi q, kuan tinc mono de anime, em poso pelis de Hayao Miyasaki que aquest, mai m'ha aburrit, que per cert, aquest 2010 estudio Ghibli estrenara una peli basat en el llibre The Borrowers, en Miyasaki no estara com a director, pero segur q serà bona, qui no sapiga que es aquest llibre, potser coneixereu la serie que es va emetre aqui, Los Diminutos.
Volver arriba Ir abajo
https://garrapatos.foroactivo.com.es
Faster

Faster


Mensajes : 209
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 44
Localización : Westpoint

Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitimeMar Abr 27, 2010 8:33 pm

Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Be water my friend Empty
MensajeTema: Re: Be water my friend   Be water my friend I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Be water my friend
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» bruce lee i su libro XD be water my friend

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Garrapatos Assault Team :: Off Topic-
Cambiar a: