Garrapatos Assault Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Garrapatos Assault Team
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Ford Fiesta TOP GEAR

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

Ford Fiesta TOP GEAR Empty
MensajeTema: Ford Fiesta TOP GEAR   Ford Fiesta TOP GEAR I_icon_minitimeJue Mayo 06, 2010 9:46 pm

a veure señors us poso un video que no te desperdici, es dels malalts de top gear, el millor es al final aixi que aguanteu una mica, ja em direu Smile

Volver arriba Ir abajo
FoxDie

FoxDie


Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 16/04/2010
Edad : 38
Localización : Moon

Ford Fiesta TOP GEAR Empty
MensajeTema: Jo en vull un...   Ford Fiesta TOP GEAR I_icon_minitimeJue Mayo 13, 2010 11:24 pm

Tela, sisis estan volats, pero d'on treus aquest material draug?
Es friki friki, pero lo millor per mi es " it is green ?"
ajjaja "YESS" "VERY"
ajajaa esteu a tomar pel cul
Volver arriba Ir abajo
HAMMER

HAMMER


Mensajes : 220
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 38
Localización : Ottawa

Ford Fiesta TOP GEAR Empty
MensajeTema: Re: Ford Fiesta TOP GEAR   Ford Fiesta TOP GEAR I_icon_minitimeVie Mayo 14, 2010 11:29 am

És una passada, o més ben dit... una festa... Quars, ara t'agrada més aquest cotxe?

Visto lo visto: M'agradaria provar de fer un desembarcament amb marines amb el meu Jimmy Cool Twisted Evil
Volver arriba Ir abajo
QUARS

QUARS


Mensajes : 15
Fecha de inscripción : 18/04/2010
Edad : 36
Localización : En este mundo o quizas no!

Ford Fiesta TOP GEAR Empty
MensajeTema: Re: Ford Fiesta TOP GEAR   Ford Fiesta TOP GEAR I_icon_minitimeDom Mayo 16, 2010 1:30 pm

No tu creus ni tu lo del jimny! jejejejeje

S'hi avanç ja m'hagradava ara encara mes!
Volver arriba Ir abajo
HAMMER

HAMMER


Mensajes : 220
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 38
Localización : Ottawa

Ford Fiesta TOP GEAR Empty
MensajeTema: Re: Ford Fiesta TOP GEAR   Ford Fiesta TOP GEAR I_icon_minitimeLun Mayo 17, 2010 11:44 am

No seria exactament igual, els de darrera no podrien disparar per les finestres... no s'abaixen...

Només dir-te que he provat que els carregadors de la M4 queden de p**a mare a la guantera i els posavasos són igualets que els del "fordfi"... o sigui que ara tocarà comprovar lo de disparar des de la finestra del copilot i desembarcar en una platja des d'una barcassa d'assalt.

I parlant de barcasses d'assalt... no sé si haveu vist la nova peli de Robin Hood, però aquests yankees se'ls hi para el cap: A Robin Hood, les tropes franceses realitzen un desembarcament a la costa britànica, però no amb barques normaletes o "medievals".

Perquè us feu una idea exacta: agafeu la imatge del desembarcament de Salvar al soldado Ryan, vestiu els tius amb cota de malla i espases i pinteu les barcasses de color marró i... volià! teniu la nova peli del flipat de Ridley "Scroto"
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Ford Fiesta TOP GEAR Empty
MensajeTema: Re: Ford Fiesta TOP GEAR   Ford Fiesta TOP GEAR I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Ford Fiesta TOP GEAR
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Garrapatos Assault Team :: Off Topic :: Mundo Friki-
Cambiar a: