| Em presentare | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Capigeo
Mensajes : 14 Fecha de inscripción : 15/05/2010 Edad : 32 Localización : sant pere de torelló
| Tema: Em presentare Sáb Mayo 15, 2010 3:25 pm | |
| hola em dic Sergi Vergés i soc de sant pere de torelló i magradaria iniciarma al Airsoft si poges ser amb vosaltres, tinc tant la replica com les ulleres de protecció ( ulleres d'esport que protageixen els ulls) nomes em falta l'uniforme, la meva replica es una sniper ( L96AWS ) me pugut pusar en contacta amb vosaltres gracies a la Trix amb la que e estat parlan anteriorment. | |
|
| |
Trix Admin
| Tema: Re: Em presentare Sáb Mayo 15, 2010 4:25 pm | |
| Benvingut! Com ja te dit al Crater, aqui entre tots t'anirem posant al corrent de tot. I si mai tens alguna pregunta, dubte o el que sigui, comenta-ho! | |
|
| |
Morgan
Mensajes : 26 Fecha de inscripción : 14/04/2010 Edad : 41 Localización : Detrás de Casa Tarradellas
| Tema: Re: Em presentare Sáb Mayo 15, 2010 6:10 pm | |
| Benvingut! Bé, no pateixis, com ha dit la Trix ; aqui som per ajudar-te i donar-te un cop de mà. Doncs no pateixis, un dia d'aquests quedem en algun cantó i ens presentem com cal i aixi parlem de fer quelcom i a disfrutar d'aquest hobby disparant indiscriminadament tant a enemics o amb foc amic | |
|
| |
draug
Mensajes : 328 Fecha de inscripción : 15/04/2010 Edad : 46 Localización : Lejos de Westpoint
| Tema: Re: Em presentare Dom Mayo 16, 2010 11:36 am | |
| osti un suquerra cristos XD XD benvindut, espero que et poguem ajudar en tot el que faci faltam i no dubtis en preguntar, el grup es bastant nou pero hi ha alguns que fa molt temps que juguen. | |
|
| |
HAMMER
Mensajes : 220 Fecha de inscripción : 15/04/2010 Edad : 39 Localización : Ottawa
| Tema: Re: Em presentare Lun Mayo 17, 2010 11:22 am | |
| Benvingut!
Com diuen per aqui, no tinguis por de preguntar qualsevol dubte. Hi ha autèntics cracks. A mi m'han ajudat molt i la majoria de coses que sé és a través d'ells.
Fins aviat! | |
|
| |
QUARS
Mensajes : 15 Fecha de inscripción : 18/04/2010 Edad : 37 Localización : En este mundo o quizas no!
| Tema: Re: Em presentare Lun Mayo 17, 2010 10:39 pm | |
| Benvingut noi!
Jo tambe fa mol poquet que hi soc i t'asseguro que son uns cracks de cuidado. Es pero que ens conegem aviat!!! | |
|
| |
Faster
Mensajes : 209 Fecha de inscripción : 14/04/2010 Edad : 45 Localización : Westpoint
| Tema: Re: Em presentare Vie Mayo 21, 2010 12:22 am | |
| Benvingut, aviso, el capità és molt tou, jo sóc el malson de tothom, prepara't per suar sang xDDD Tinent Faster P.D- Muahahahahahahahahahhaha *riure diabòlic off* | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Em presentare | |
| |
|
| |
| Em presentare | |
|