Garrapatos Assault Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Garrapatos Assault Team
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Em presentare

Ir abajo 
+3
Morgan
Trix
Capigeo
7 participantes
AutorMensaje
Capigeo

Capigeo


Mensajes : 14
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 31
Localización : sant pere de torelló

Em presentare Empty
MensajeTema: Em presentare   Em presentare I_icon_minitimeSáb Mayo 15, 2010 3:25 pm

hola em dic Sergi Vergés i soc de sant pere de torelló i magradaria iniciarma al Airsoft si poges ser amb vosaltres, tinc tant la replica com les ulleres de protecció ( ulleres d'esport que protageixen els ulls) nomes em falta l'uniforme, la meva replica es una sniper ( L96AWS ) me pugut pusar en contacta amb vosaltres gracies a la Trix amb la que e estat parlan anteriorment.
Volver arriba Ir abajo
Trix
Admin
Trix


Mensajes : 34
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 36

Em presentare Empty
MensajeTema: Re: Em presentare   Em presentare I_icon_minitimeSáb Mayo 15, 2010 4:25 pm

Benvingut! Com ja te dit al Crater, aqui entre tots t'anirem posant al corrent de tot. I si mai tens alguna pregunta, dubte o el que sigui, comenta-ho!
Volver arriba Ir abajo
https://garrapatos.foroactivo.com.es
Morgan

Morgan


Mensajes : 26
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 40
Localización : Detrás de Casa Tarradellas

Em presentare Empty
MensajeTema: Re: Em presentare   Em presentare I_icon_minitimeSáb Mayo 15, 2010 6:10 pm

Benvingut!
Bé, no pateixis, com ha dit la Trix ; aqui som per ajudar-te i donar-te un cop de mà.
Doncs no pateixis, un dia d'aquests quedem en algun cantó i ens presentem com cal i aixi parlem de fer quelcom i a disfrutar d'aquest hobby disparant indiscriminadament tant a enemics o amb foc amic Wink
Volver arriba Ir abajo
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

Em presentare Empty
MensajeTema: Re: Em presentare   Em presentare I_icon_minitimeDom Mayo 16, 2010 11:36 am

osti un suquerra cristos XD XD benvindut, espero que et poguem ajudar en tot el que faci faltam i no dubtis en preguntar, el grup es bastant nou pero hi ha alguns que fa molt temps que juguen.
Volver arriba Ir abajo
HAMMER

HAMMER


Mensajes : 220
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 38
Localización : Ottawa

Em presentare Empty
MensajeTema: Re: Em presentare   Em presentare I_icon_minitimeLun Mayo 17, 2010 11:22 am

Benvingut!

Com diuen per aqui, no tinguis por de preguntar qualsevol dubte. Hi ha autèntics cracks. A mi m'han ajudat molt i la majoria de coses que sé és a través d'ells.

Fins aviat!
Volver arriba Ir abajo
QUARS

QUARS


Mensajes : 15
Fecha de inscripción : 18/04/2010
Edad : 36
Localización : En este mundo o quizas no!

Em presentare Empty
MensajeTema: Re: Em presentare   Em presentare I_icon_minitimeLun Mayo 17, 2010 10:39 pm

Benvingut noi!

Jo tambe fa mol poquet que hi soc i t'asseguro que son uns cracks de cuidado.
Es pero que ens conegem aviat!!!
Volver arriba Ir abajo
Faster

Faster


Mensajes : 209
Fecha de inscripción : 14/04/2010
Edad : 44
Localización : Westpoint

Em presentare Empty
MensajeTema: Re: Em presentare   Em presentare I_icon_minitimeVie Mayo 21, 2010 12:22 am

Benvingut, aviso, el capità és molt tou, jo sóc el malson de tothom, prepara't per suar sang Twisted Evil xDDD

Tinent Faster

P.D- Muahahahahahahahahahhaha *riure diabòlic off*
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Em presentare Empty
MensajeTema: Re: Em presentare   Em presentare I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Em presentare
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Garrapatos Assault Team :: Presentaciones-
Cambiar a: