Garrapatos Assault Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Garrapatos Assault Team
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Notícies des de Ripoll

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
HAMMER

HAMMER


Mensajes : 220
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 38
Localización : Ottawa

Notícies des de Ripoll Empty
MensajeTema: Notícies des de Ripoll   Notícies des de Ripoll I_icon_minitimeLun Mayo 17, 2010 11:55 am

Dissabte passat vaig estar parlant amb en JJ i em va comentar 3 coses que poden ser interessants:

1.- S'està movent el tema per a què hi hagi un camp d'airsoft prop de Ripoll (ja seria hora de tenir un camp a menys de 45 minuts) Si recordo bé el què em va dir, ja estan movent el tema dels papers.

2.- Farà cursos de supervivència, rollo orientació, construcció de refugis, parar trampes, etc. (algo bastant més real que els videos que corren pel iutup)

3.- Vol reorientar el negoci pel tema supervivència i crec que farà descomptes bastant grans de l'estoc que té a la botiga de roba de camuflatge i altres coses.
Volver arriba Ir abajo
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

Notícies des de Ripoll Empty
MensajeTema: Re: Notícies des de Ripoll   Notícies des de Ripoll I_icon_minitimeMar Mayo 18, 2010 11:24 pm

osti estara be tenir un camp a prop per variar, i els cursos de supervivencia... si no son gaire cars potser poden estar be, jo se algu pero ja no recordo la meitat de les coses ( jo abans anaba amb el Boy Scouts aixi he sortit)

PD: he mogut el tema de lloc, per que crec que aqui hi va millor i no a la seccio de links Embarassed
Volver arriba Ir abajo
HAMMER

HAMMER


Mensajes : 220
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 38
Localización : Ottawa

Notícies des de Ripoll Empty
MensajeTema: Re: Notícies des de Ripoll   Notícies des de Ripoll I_icon_minitimeMiér Mayo 19, 2010 4:29 pm

ostia si, em vaig empanar. Em pensava que estava a general... Rolling Eyes
Volver arriba Ir abajo
QUARS

QUARS


Mensajes : 15
Fecha de inscripción : 18/04/2010
Edad : 36
Localización : En este mundo o quizas no!

Notícies des de Ripoll Empty
MensajeTema: Re: Notícies des de Ripoll   Notícies des de Ripoll I_icon_minitimeMiér Mayo 19, 2010 10:16 pm

Ei nois! us comunico que la botiga ja ha començat las liqidacions amb un 40%
Volver arriba Ir abajo
draug

draug


Mensajes : 328
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 46
Localización : Lejos de Westpoint

Notícies des de Ripoll Empty
MensajeTema: Re: Notícies des de Ripoll   Notícies des de Ripoll I_icon_minitimeMiér Mayo 19, 2010 10:49 pm

sera cuestio de passarsi
Volver arriba Ir abajo
sand_man

sand_man


Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 06/05/2010
Edad : 49
Localización : Ripoll

Notícies des de Ripoll Empty
MensajeTema: Re: Notícies des de Ripoll   Notícies des de Ripoll I_icon_minitimeJue Jul 15, 2010 2:16 am

Hoooooola a tots, soc el JJ. porto noves sobre el tema del Airsoft... Ja tenim dos muntanyes per poder jugar!! estem mirant el tema de permisos y seguros, pero en breu estarem jugant, i per descomptat contem amb la vostra presencia.
Estem preparant també un foro, i ja em enviat tota la paperassa per formar el club... JEJEJEJEJEE!!!!!!!!

D'altra banda, en uns dies tindré montada la nova web, amb una pila d'equipament, accessoris, marcadoras, etc... ja ho faré saber!!

Y respecte dels cursos de supervivència... ja estan en marxa fa dies! Us els aconsello molt, molt, molt! ademes tots els de Garrapatos teniu preu especial!! Ara... s'ha de venir amb motivació... tenen un temari molt canyero! i tot practic... es a dir que remenareu molt!! es la millor manera de que t'entri al cap! I tot i ser bàsics, es toca tot lo necessari per sobreviure. Tothom que vé està sortin flipant... ah i no s'han de menjar cucs!!!

Bueno prou de propaganda... Jejejejeje!!!

A veure si algún dia ens veiem, i si no... que sigui quan inaugurem la muntanya!!!!

Salutacioooooooooooons!!

Juanjo ( sand_man )
Volver arriba Ir abajo
http://www.jjadventure.com
HAMMER

HAMMER


Mensajes : 220
Fecha de inscripción : 15/04/2010
Edad : 38
Localización : Ottawa

Notícies des de Ripoll Empty
MensajeTema: Re: Notícies des de Ripoll   Notícies des de Ripoll I_icon_minitimeLun Jul 19, 2010 5:25 pm

Ok, és una bona notícia.

Esperem que poguem fer alguna partideta aviat per aqui dalt. Així no hauríem d'anar tant lluny.

Fins aviat!
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Notícies des de Ripoll Empty
MensajeTema: Re: Notícies des de Ripoll   Notícies des de Ripoll I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Notícies des de Ripoll
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Saludos desde Ripoll

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Garrapatos Assault Team :: General-
Cambiar a: